Η συνέντευξη είναι ένα από τα πιο καθοριστικά στάδια στη διαδικασία πρόσληψης, ιδίως όταν αφορά την επιλογή ατόμων με αναπηρία (ΑμεΑ). Σε αυτό το σεμινάριο θα επικεντρωθούμε στη σωστή προετοιμασία και διεξαγωγή προσβάσιμων συνεντεύξεων, παρέχοντας στους συμμετέχοντες και στις συμμετέχουσες πρακτικές γνώσεις και εργαλεία για να επιτύχουν τον στόχο αυτόν. Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης, θα μάθουμε πώς να μιλάμε πρόσωπο με πρόσωπο με άτομα με αναπηρία, με σεβασμό και αποτελεσματικότητα, εστιάζοντας στις βασικές αρχές προσβασιμότητας, διατηρώντας ταυτόχρονα το επίπεδο αποτελεσματικότητας που απαιτεί η αξιολόγηση υποψηφίων. Παράλληλα, θα διερευνήσουμε τη σημασία της προσβασιμότητας εγκαταστάσεων και διαδικασιών, διασφαλίζοντας ότι κάθε υποψήφιος/α μπορεί να συμμετάσχει ισότιμα στην αξιολόγηση και να αναδείξει, μέσα από αυτή, ολόκληρο το δυναμικό του.
Χρησιμοποιήστε τα φίλτρα για να δείτε θεματικές που σας ενδιαφέρουν.
- Προβολή Όλων
- Ζητήματα ευθυνών φροντίδας
- Ζητήματα έμφυλης ισότητας
- HR
- Ειδικές θεματικές
- Communications/ Marketing
- Recruitment
- ESG/Compliance
- Procurement
- All employees
- People Leaders
- Senior management
- Customer experience
- Γενικές Θεματικές DEI
- Ζητήματα ΛΟΑΤΚΙ+
- Αναπηρία και μακροχρόνια ασθένεια
- Ζητήματα κουλτούρας
- Ζητήματα νευροδιαφορετικότητας
- Ζητήματα διαγενεακής συμπερίληψης
Η επιλογή προσωπικού αποτελεί το θεμέλιο για τη δημιουργία ενός ισότιμου και αποτελεσματικού εργασιακού περιβάλλοντος. Οι πρακτικές αξιολόγησης βιογραφικών και η χρήση ψυχομετρικών εργαλείων πρέπει να διασφαλίζουν τη συμπερίληψη, αποφεύγοντας τις προκαταλήψεις και τις διακρίσεις που μπορούν να υπονομεύσουν την αξιοκρατία. Μέσα από αυτό το σεμινάριο, τα άτομα θα εξετάσουν τις κρυφές πληροφορίες που μπορεί να αποκαλύπτει ένα βιογραφικό και θα μάθουν πώς να τις αξιολογούν χωρίς να επηρεάζονται από προκαταλήψεις. Παράλληλα, θα ενημερωθούν στη σωστή και υπεύθυνη χρήση ψυχομετρικών εργαλείων, κατανοώντας τους περιορισμούς , ώστε να αποφύγουν τη δημιουργία αποκλεισμών στις διαδικασίες πρόσληψης.
Η δημιουργία ενός συμπεριληπτικού εργασιακού περιβάλλοντος ξεκινά από την προσέλκυση ταλέντων. Οι προσβάσιμες αγγελίες εργασίας είναι το πρώτο βήμα ώστε να νιώθουν όλα τα άτομα, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία, ευπρόσδεκτα και ισότιμα. Σε αυτό το εργαστήριο, εξετάζουμε τα εμπόδια που περιορίζουν την πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία στις αγγελίες εργασίας και μαθαίνουμε πώς να τα ξεπερνάμε. Εστιάζουμε σε βασικές αρχές προσβασιμότητας, στη δημιουργία συμπεριληπτικών ιστοσελίδων και πολυμέσων, καθώς και στη χρήση γλώσσας που αποφεύγει τους αποκλεισμούς.
Τα άτομα με αναπηρία αποτελούν μια ανεκμετάλλευτη πηγή ταλέντου και οι επιχειρήσεις αρχίζουν να αναγνωρίζουν πως η εργασιακή συμπερίληψή τους αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αυτό το διαδραστικό σεμινάριο έχει σχεδιαστεί για να ενδυναμώσει ηγέτες και ηγέτιδες να αλλάξουν την οπτική τους για την αναπηρία και να αξιοποιήσουν αυτή την ευκαιρία για βιώσιμη ανάπτυξη. Μαζί θα μάθουμε να σχεδιάζουμε και να εφαρμόζουμε στρατηγικές συμπερίληψης της αναπηρίας, οικοδομώντας ένα εργασιακο περιβάλλον όπου όλοι οι εργαζόμενοι και εργαζόμενες μπορούν να αναπτυχθούν και να συμβάλλουν στην επιτυχία του οργανισμού.
Πώς επιτυγχάνεται η συμπεριληπτική ηλεκτρονική επικοινωνία στο εσωτερικό και το εξωτερικό της εταιρείας (email marketing, social media campaigns κλπ.), έτσι ώστε οι προωθητικές ενέργειες και η διαρκής επαφή με το κοινό μας να είναι προσβάσιμη για άτομα με αναπηρία; Μέσα από τεχνικά εργαλεία αλλά και το σημαντικότερο από όλα -το ενδιαφέρον και τη φροντίδα μας- υποστηρίζουμε τμήματα Marketing, Communications, PR και όχι μόνο στη διαμόρφωση μιας κουλτούρας συμπερίληψης σε κάθε στάδιο της επικοινωνίας.
Η εκπαίδευση του προσωπικού στην εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και όλης της εφοδιαστικής αλυσίδας, για την παροχή προσβάσιμων προϊόντων και υπηρεσιών οδηγεί στην αύξηση του αγοραστικού κοινού και την ένταξη των πολιτών στην κοινωνία. Μέσα από αυτή τη βιωματική εκπαίδευση, τα άτομα θα αποκτήσουν τις γνώσεις και τα εργαλεία για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση ατόμων με διαφορετικών ειδών αναπηρία. Το σεμινάριο προσαρμόζεται πλήρως στις ανάγκες της εκάστοτε εταιρείας, υπηρεσίας ή προϊόντος Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα άτομα που ασχολούνται με την εξυπηρέτηση πελατών.
Οι διαταραχές άγχους αποτελούν μία από τις πιο κοινές ψυχικές καταστάσεις που επηρεάζουν τους ανθρώπους και έχουν σημαντικές επιπτώσεις στην απόδοση και την ευημερία τους. Μέσα από αυτό το σεμινάριο εκπαιδευόμαστε στην αποτελεσματική και συμπεριληπτική πλαισίωση ατόμων με ψυχοκοινωνικές βλάβες όπως είναι οι διαταραχές άγχους. Εξετάζουμε τους παράγοντες που συμβάλλουν, μαθαίνουμε πώς να αναγνωρίζουμε τα σημάδια στον εαυτό μας και στους ανθρώπους γύρω μας και στοχεύουμε στην κατανόηση και την αντιμετώπιση του άγχους στον εργασιακό χώρο και την μη τραυματική επικοινωνία.