Τα άτομα με αναπηρία αποτελούν μια ανεκμετάλλευτη πηγή ταλέντου και οι επιχειρήσεις αρχίζουν να αναγνωρίζουν πως η εργασιακή συμπερίληψή τους αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αυτό το διαδραστικό σεμινάριο έχει σχεδιαστεί για να ενδυναμώσει ηγέτες και ηγέτιδες να αλλάξουν την οπτική τους για την αναπηρία και να αξιοποιήσουν αυτή την ευκαιρία για βιώσιμη ανάπτυξη. Μαζί θα μάθουμε να σχεδιάζουμε και να εφαρμόζουμε στρατηγικές συμπερίληψης της αναπηρίας, οικοδομώντας ένα εργασιακο περιβάλλον όπου όλοι οι εργαζόμενοι και εργαζόμενες μπορούν να αναπτυχθούν και να συμβάλλουν στην επιτυχία του οργανισμού.
Χρησιμοποιήστε τα φίλτρα για να δείτε θεματικές που σας ενδιαφέρουν.
- Προβολή Όλων
- Ζητήματα κουλτούρας
- Ζητήματα νευροδιαφορετικότητας
- Ζητήματα διαγενεακής συμπερίληψης
- Ζητήματα ευθυνών φροντίδας
- Ζητήματα έμφυλης ισότητας
- HR
- Ειδικές θεματικές
- Communications/ Marketing
- ESG/Compliance
- Procurement
- All employees
- People Leaders
- Senior management
- Customer experience
- Γενικές Θεματικές DEI
- Ζητήματα ΛΟΑΤΚΙ+
- Αναπηρία και μακροχρόνια ασθένεια
Πώς επιτυγχάνεται η συμπεριληπτική ηλεκτρονική επικοινωνία στο εσωτερικό και το εξωτερικό της εταιρείας (email marketing, social media campaigns κλπ.), έτσι ώστε οι προωθητικές ενέργειες και η διαρκής επαφή με το κοινό μας να είναι προσβάσιμη για άτομα με αναπηρία; Μέσα από τεχνικά εργαλεία αλλά και το σημαντικότερο από όλα -το ενδιαφέρον και τη φροντίδα μας- υποστηρίζουμε τμήματα Marketing, Communications, PR και όχι μόνο στη διαμόρφωση μιας κουλτούρας συμπερίληψης σε κάθε στάδιο της επικοινωνίας.
Η εκπαίδευση του προσωπικού στην εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και όλης της εφοδιαστικής αλυσίδας, για την παροχή προσβάσιμων προϊόντων και υπηρεσιών οδηγεί στην αύξηση του αγοραστικού κοινού και την ένταξη των πολιτών στην κοινωνία. Μέσα από αυτή τη βιωματική εκπαίδευση, τα άτομα θα αποκτήσουν τις γνώσεις και τα εργαλεία για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση ατόμων με διαφορετικών ειδών αναπηρία. Το σεμινάριο προσαρμόζεται πλήρως στις ανάγκες της εκάστοτε εταιρείας, υπηρεσίας ή προϊόντος Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα άτομα που ασχολούνται με την εξυπηρέτηση πελατών.
Οι διαταραχές άγχους αποτελούν μία από τις πιο κοινές ψυχικές καταστάσεις που επηρεάζουν τους ανθρώπους και έχουν σημαντικές επιπτώσεις στην απόδοση και την ευημερία τους. Μέσα από αυτό το σεμινάριο εκπαιδευόμαστε στην αποτελεσματική και συμπεριληπτική πλαισίωση ατόμων με ψυχοκοινωνικές βλάβες όπως είναι οι διαταραχές άγχους. Εξετάζουμε τους παράγοντες που συμβάλλουν, μαθαίνουμε πώς να αναγνωρίζουμε τα σημάδια στον εαυτό μας και στους ανθρώπους γύρω μας και στοχεύουμε στην κατανόηση και την αντιμετώπιση του άγχους στον εργασιακό χώρο και την μη τραυματική επικοινωνία.