Splash_Services

Θεματικές επιμόρφωσης εργαζομένων και στελεχών

Βασικές έννοιες και αρχές Διαφορετικότητας, Ισότητας & Συμπερίληψης

Για την καλλιέργεια μιας συμπεριληπτικής κουλτούρας είναι απαραίτητη η ανάπτυξη ενός κοινού λεξιλογίου μεταξύ των εργαζομένων μιας επιχείρησης, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο αναφοράς που θα επιτρέπει στα μέλη κάθε ομάδας να αποδίδουν αντίστοιχη έννοια σε επιθυμητές και μη επιθυμητές πρακτικές. Μέσα από αυτό το σεμινάριο θα ορίσουμε βασικές έννοιες που σχετίζονται με την Ισότητα, τη Διαφορετικότητα και τη Συμπερίληψη και θα τις συνδέσουμε με καθημερινά φαινόμενα στον κόσμο της εργασίας, προτείνοντας παράλληλα τα εργαλεία εκείνα που μπορούν να μας υποστηρίξουν στη δημιουργία ενός πιο ισότιμου και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος.

Communications/ Marketing | ESG/Compliance | Procurement | All employees | People Leaders | Senior management | Γενικές Θεματικές DEI | HR
Άμεσες & έμμεσες διακρίσεις

Η δημιουργία ενός ισότιμου και συμπεριληπτικού περιβάλλοντος που σέβεται τη διαφορετικότητα αποτελεί ζητούμενο και στόχο για έναν αυξανόμενο αριθμό επιχειρήσεων και οργανισμών, ωστόσο οι άμεσες και έμμεσες διακρίσεις συχνά λειτουργούν ως εμπόδιο που μας εμποδίζει να φτάσουμε σε αυτό τον προορισμό.

Η δημιουργία ενός ισότιμου και συμπεριληπτικού περιβάλλοντος που σέβεται τη διαφορετικότητα αποτελεί ζητούμενο και στόχο για έναν αυξανόμενο αριθμό επιχειρήσεων και οργανισμών, ωστόσο οι άμεσες και έμμεσες διακρίσεις συχνά λειτουργούν ως εμπόδιο που μας εμποδίζει να φτάσουμε σε αυτό τον προορισμό. Σε αυτό το διαδραστικό σεμινάριο, οι συμμετέχοντες και οι συμμετέχουσες εξοικειώνονται με την έννοια της άμεσης και έμμεσης διάκρισης, μαθαίνουν να αναγνωρίζουν παραδείγματα τέτοιων περιστατικών, διερευνούν το νομοθετικό πλαίσιο γύρω από τις διακρίσεις και ανακαλύπτουν εργαλεία που μπορούν να τους υποστηρίξουν στην πρόληψη των διακρίσεων, στην αντιμετώπισή τους, καθώς και την υποστήριξη των ατόμων που τις υφίστανται.

Communications/ Marketing | Procurement | All employees | People Leaders | Customer experience | Γενικές Θεματικές DEI | HR
Συμπεριληπτική επικοινωνία

Οι λέξεις, οι εικόνες και τα κανάλια που χρησιμοποιούνται στην ενδοεταιρική επικοινωνία αποδεικνύονται καθοριστικά για την ενεργοποίηση, την αφοσίωση και το αίσθημα του ανήκειν που βιώνουν τα άτομα και οι ομάδες των εργαζομένων. Ταυτόχρονα, και ένα διαφημιστικό μήνυμα μπορεί, χωρίς να το καταλάβουμε, να γίνει σεξιστικό ή ρατσιστικό ή με άλλο τρόπο να αποξενώσει ένα μέρος του κοινού λόγω της διαφορετικότητάς του. Τι σημαίνει, λοιπόν, στ’ αλήθεια συμπεριληπτική επικοινωνία; Σε αυτό το εργαστήριο θα διερευνήσουμε μεθόδους και εργαλεία που θα μας επιτρέψουν να αξιοποιήσουμε τη γλώσσα και τα μηνύματα στο εσωτερικό και το εξωτερικό του οργανισμού ως μέσο καλλιέργειας μιας ισότιμης συμπεριληπτικής κουλτούρας και διαμόρφωσης ενός πιο υπεύθυνου εταιρικού προφίλ.

Communications/ Marketing | ESG/Compliance | All employees | People Leaders | Γενικές Θεματικές DEI | HR
Κατάρτιση και υλοποίηση πλάνων DEI

Σε αυτό το σεμινάριο, στελέχη από τμήματα HR και Επικοινωνίας της εταιρείας μπορούν να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν να κατανοήσουν σε βάθος τα ζητήματα γύρω από την ισότητα, τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη στο χώρο εργασίας, να διαγνώσουν τα δυνατά και αδύνατα σημεία του οργανισμού τους στα θέματα αυτά, να καταρτίσουν ουσιαστικά και εφαρμόσιμα πλάνα ισότητας και να παρακολουθήσουν/αξιολογήσουν την εφαρμογή τους, έτσι ώστε να συνεισφέρουν στη δημιουργία ενός πιο υπεύθυνου και συμπεριληπτικού περιβάλλοντος εργασίας που θα εξασφαλίσει την παραγωγικότητα και δέσμευση των εργαζομένων και αναβαθμίσει τόσο το εργοδοτικό όσο και κοινωνικό προφίλ της επιχείρησης.

 

Communications/ Marketing | ESG/Compliance | Senior management | Γενικές Θεματικές DEI | HR
Community engagement: συμπερίληψη εκτός των τειχών

Ποιος είναι ο ρόλος επιχειρήσεων και οργανισμών στη διαμόρφωση μιας κοινωνίας δικαιοσύνης και ευημερίας γύρω τους; Πώς μπορούν οι εταιρείες να αλληλεπιδράσουν με το οικοσύστημα που τις περιβάλλει και να συνεισφέρουν σε μια θετική αλλαγή που συμβαδίζει με τις αξίες και τις στρατηγικές τους προτεραιότητες; Σε αυτό το διαδραστικό εργαστήριο θα διερευνήσουμε τους τρόπους με τους οποίους τμήματα επικοινωνίας, ESG και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης μπορούν να δημιουργήσουν ισχυρούς δεσμούς με τις κοινότητες με τις οποίες αλληλεπιδρούν, και να ενισχύσουν έτσι την οργανωσιακή αλλά και τη συλλογική μας προσπάθεια για μεγαλύτερη ισότητα και συμπερίληψη.

Communications/ Marketing | ESG/Compliance | Γενικές Θεματικές DEI | HR
Συμπερίληψη στην εξυπηρέτηση πελατών

Καθώς αντιλαμβανόμαστε τη σημασία του DEI στο εσωτερικό των οργανισμών μας, δεν θα πρέπει να αγνοούμε τη σημασία της καλλιέργειας μιας κουλτούρας ισότητας και συμπερίληψης σε ό,τι αφορά τους πελάτες της επιχείρησης. Ο σεβασμός της διαφορετικότητας των ατόμων που αποτελούν το κοινό μας, σε επίπεδο φύλου, ηλικίας, κουλτούρας, αναπηρίας κλπ., χρειάζεται να αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα κάθε υπεύθυνου και προοδευτικού οργανισμού, για λόγους που συνδέονται τόσο με την εταιρική του υπευθυνότητα και τη φήμη του, όσο και με τους υπόλοιπους επιχειρησιακούς του στόχους. Σε αυτό το εργαστήριο θα διερευνήσουμε τους πρακτικούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να κάνουμε την εμπειρία όλων των πελατών μας ασφαλή, εποικοδομητική και συμπεριληπτική σε κάθε βήμα.

Communications/ Marketing | Customer experience | Γενικές Θεματικές DEI | HR
Ο εθελοντισμός ως εργαλείο συμπερίληψης

Ο εθελοντισμός είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την προώθηση της συμπερίληψης, ενισχύοντας την αλληλεγγύη, την προσφορά, το συναίσθημα της επιβράβευσης και της ελεύθερης βούλησης. Η εθελοντική συμμετοχή ενισχύει τη συνοχή της ομάδας, την ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων και τη δημιουργία ενός συμπεριληπτικού περιβάλλοντος εργασίας. Στο σεμινάριο αυτό, απευθυνόμαστε σε στελέχη HR και CSR και αναλύουμε τρόπους με τους οποίους ο εθελοντισμός μπορεί να βελτιώσει τις σχέσεις εντός της εταιρείας και να δημιουργήσει ένα θετικό κλίμα συνεργασίας. Διερευνάμε πώς η εθελοντική δράση μπορεί να ενσωματωθεί στο εταιρικό πλαίσιο για την ενίσχυση της συνεργασίας και της ενσυναίσθησης μεταξύ των ανθρώπων. Το εργαστήριο στοχεύει να παρέχει τα εργαλεία και τις γνώσεις για την ενσωμάτωση εθελοντικών πρωτοβουλιών που ενισχύουν την κοινωνική υπευθυνότητα και την επαγγελματική ικανοποίηση.

Communications/ Marketing | Γενικές Θεματικές DEI | HR
Έμφυλες ταυτότητες, εκφράσεις και χαρακτηριστικά  

Η συγκεκριμένη δράση στοχεύει στην ενεργητική/βιωματική επαφή των συμμετεχόντων προσώπων με θέματα και προβληματικές που σχετίζονται με την έμφυλη ταυτότητα και ειδικότερα με τον εμπλουτισμό και τη διεύρυνση των οπτικών του φύλου/ισότητας για το σύνολο των έμφυλων ταυτοτήτων και εκφράσεων. Επεξεργάζεται θέματα φύλου, σεξουαλικότητας και στερεοτύπων, εξετάζει θέματα ορολογίας, αναλύει ζητήματα ομοφοβίας/τρανσφοβίας, καθώς και έμφυλης βίας προς ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα, με μια έμφυλη ψυχοκοινωνική θεώρηση. Τέλος, ενεργοποιεί στρατηγικές αποφυγής προσβλητικού – κακοποιητικού λόγου, καθώς και στρατηγικές αναγνώρισης και αντιμετώπισης φαινομένων ομοφοβικού ή/και τρανσφοβικού εκφοβισμού-επίθεσης, πάντα με απώτερο στόχο την αναγνώριση και αποδόμηση έμφυλων στερεοτύπων και προκαταλήψεων και τη δυνατότητα επένδυσης της εμπειρίας αυτής στην προσωπική, εργασιακή και κοινωνική πραγματικότητα των συμμετεχόντων και συμμετεχουσών.

Communications/ Marketing | All employees | Customer experience | Ζητήματα ΛΟΑΤΚΙ+ | HR
Ασυνείδητη προκατάληψη στην επικοινωνία με τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα

Πώς αποδομούμε τις μικρο-διακρίσεις (microaggressions) προς τα LGBTQI+ άτομα; Για ένα πραγματικά συμπεριληπτικό εργασιακό περιβάλλον που αποδεικνύεται φιλόξενο για όλα τα άτομα, χρειάζεται να αποδομήσουμε και τις ασυνείδητες διακρίσεις οι οποίες κρύβονται σε μικρές κινήσεις και εκφράσεις μας. Σε αυτό το εργαστήριο θα διερευνήσουμε τι ρόλο παίζει στις μικρες διακρίσεις η ελληνική γλώσσα και πώς μπορούμε να υιοθετήσουμε πιο συμπεριληπτικές συνήθειες και εργαλεία στην καθημερινή μας επικοινωνία.

Communications/ Marketing | All employees | People Leaders | Customer experience | Ζητήματα ΛΟΑΤΚΙ+ | HR
Συμπερίληψη τρανς και φυλοδιαφορετικών προσώπων στο εργασιακό πλαίσιο

Διαδραστικό σεμινάριο που απευθύνεται σε στελέχη HR αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα εργαζόμενα άτομα της επιχείρησης/οργανισμού, στο οποίο θα ενημερωθούν για το πως μπορούν να συμπεριλάβουν ενα τρανς/ φυλοδιαφορετικό πρόσωπο στο εργασιακό πλαίσιο. Το σεμινάριο συμπεριλαμβάνει, μεταξύ άλλων,  πλήρη ψυχοεκπαιδευτική εισαγωγή με ευκαιρία για αλληλεπίδραση σε μορφή ερωταπαντήσεων με σκοπό την ενημέρωση και την εξάλειψη των κακοποιητικών στερεοτύπων που αφορούν τα τρανς άτομα.

 

Communications/ Marketing | All employees | People Leaders | Ζητήματα ΛΟΑΤΚΙ+ | HR
Συμπεριληπτική επικοινωνία προς άτομα με αναπηρία

Πώς επιτυγχάνεται η συμπεριληπτική ηλεκτρονική επικοινωνία στο εσωτερικό και το εξωτερικό της εταιρείας (email marketing, social media campaigns κλπ.), έτσι ώστε οι προωθητικές ενέργειες και η διαρκής επαφή με το κοινό μας να είναι προσβάσιμη για άτομα με αναπηρία; Μέσα από τεχνικά εργαλεία αλλά και το σημαντικότερο από όλα -το ενδιαφέρον και τη φροντίδα μας- υποστηρίζουμε τμήματα Marketing, Communications, PR και όχι μόνο στη διαμόρφωση μιας κουλτούρας συμπερίληψης σε κάθε στάδιο της επικοινωνίας.

Communications/ Marketing | All employees | People Leaders | Customer experience | Αναπηρία και μακροχρόνια ασθένεια | HR
Σεξισμός & έμφυλη ισότητα: τι σημαίνουν πραγματικά;

Σε αυτό το σεμινάριο αποσαφηνίζουμε, με απλά λόγια και παραδείγματα από την καθημερινότητα, βασικές έννοιες που σχετίζονται με την έμφυλη ισότητα στη σύγχρονη εποχή. Σεξισμός, έμφυλα στερεότυπα, άμεσες και έμμεσες διακρίσεις, γυάλινη οροφή και εμφυλος επαγγελματικός διαχωρισμός, σεξουαλική παρενόχληση και μισθολογικό χάσμα συνδέονται με τις αιτίες και τα αποτελέσματά τους και βοηθούν τα συμμετέχοντα άτομα να φωτίσουν περιοχές αλλαγής που συχνά παραμένουν αθέατες. Μέσα σε ένα ασφαλές πλαίσιο συμπερίληψης και μη κριτικής, τα άτομα έχουν την ευκαιρία να χτίσουν μια εργαλειοθήκη που θα τους επιτρέψει να κατανοήσουν σε βάθος και να διαχειριστούν ζητήματα που προκύπτουν πλέον στον καθημερινό μας διάλογο και που μπορεί, παράλληλα, να συνδιαμορφώνουν με ορατό ή αόρατο τρόπο δυναμικές και στον χώρο της εργασίας τους.

 

Communications/ Marketing | All employees | People Leaders | Ζητήματα έμφυλης ισότητας | HR
Ο ρόλος των ανδρών στην προώθηση της έμφυλης ισότητας

Ποιος είναι ο ρόλος που μπορούν και χρειάζεται να παίξουν οι άνδρες στην προσπάθεια για μεγαλύτερη ισότητα στην αγορά εργασίας και τη δημόσια ζωή; Πώς μπορούμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να πετύχουμε την εξάλειψη στερεοτύπων και πρακτικών που τελικά μας ζημιώνουν, όλες και όλους; Σε αυτό το βιωματικό σεμινάριο, οι συμμετέχοντες θα διερευνήσουν πεποιθήσεις, ευκαιρίες και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στη δική τους διαδρομή προς μια πιο συμπεριληπτική νοοτροπία και συμπεριφορά και θα δημιουργήσουν το δικό τους προσωπικό πλάνο δράσης για να υποστηρίξουν την ισότητα και τη θετική αλλαγή.

Communications/ Marketing | All employees | People Leaders | Senior management | Ζητήματα έμφυλης ισότητας | HR

Web design by Coppola Studio & Web development by Nevma