Οι λέξεις, οι εικόνες και τα κανάλια που χρησιμοποιούνται στην ενδοεταιρική επικοινωνία αποδεικνύονται καθοριστικά για την ενεργοποίηση, την αφοσίωση και το αίσθημα του ανήκειν που βιώνουν τα άτομα και οι ομάδες των εργαζομένων. Ταυτόχρονα, και ένα διαφημιστικό μήνυμα μπορεί, χωρίς να το καταλάβουμε, να γίνει σεξιστικό ή ρατσιστικό ή με άλλο τρόπο να αποξενώσει ένα μέρος του κοινού λόγω της διαφορετικότητάς του. Τι σημαίνει, λοιπόν, στ’ αλήθεια συμπεριληπτική επικοινωνία; Σε αυτό το εργαστήριο θα διερευνήσουμε μεθόδους και εργαλεία που θα μας επιτρέψουν να αξιοποιήσουμε τη γλώσσα και τα μηνύματα στο εσωτερικό και το εξωτερικό του οργανισμού ως μέσο καλλιέργειας μιας ισότιμης συμπεριληπτικής κουλτούρας και διαμόρφωσης ενός πιο υπεύθυνου εταιρικού προφίλ.
Συμπεριληπτική επικοινωνία
- Ημερομηνία: Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2024