Η εκπαίδευση του προσωπικού στην εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και όλης της εφοδιαστικής αλυσίδας, για την παροχή προσβάσιμων προϊόντων και υπηρεσιών οδηγεί στην αύξηση του αγοραστικού κοινού και την ένταξη των πολιτών στην κοινωνία. Μέσα από αυτή τη βιωματική εκπαίδευση, τα άτομα θα αποκτήσουν τις γνώσεις και τα εργαλεία για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση ατόμων με διαφορετικών ειδών αναπηρία. Το σεμινάριο προσαρμόζεται πλήρως στις ανάγκες της εκάστοτε εταιρείας, υπηρεσίας ή προϊόντος Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα άτομα που ασχολούνται με την εξυπηρέτηση πελατών.
Στρατηγικές και εργαλεία για την εξυπηρέτηση πελατών με αναπηρία
- Ημερομηνία: Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2024