Πώς επιτυγχάνεται η συμπεριληπτική ηλεκτρονική επικοινωνία στο εσωτερικό και το εξωτερικό της εταιρείας (email marketing, social media campaigns κλπ.), έτσι ώστε οι προωθητικές ενέργειες και η διαρκής επαφή με το κοινό μας να είναι προσβάσιμη για άτομα με αναπηρία; Μέσα από τεχνικά εργαλεία αλλά και το σημαντικότερο από όλα -το ενδιαφέρον και τη φροντίδα μας- υποστηρίζουμε τμήματα Marketing, Communications, PR και όχι μόνο στη διαμόρφωση μιας κουλτούρας συμπερίληψης σε κάθε στάδιο της επικοινωνίας.
Συμπεριληπτική επικοινωνία προς άτομα με αναπηρία
- Ημερομηνία: Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2024