Συμπερίληψη στην εξυπηρέτηση πελατών

Συμπερίληψη στην εξυπηρέτηση πελατών

Καθώς αντιλαμβανόμαστε τη σημασία του DEI στο εσωτερικό των οργανισμών μας, δεν θα πρέπει να αγνοούμε τη σημασία της καλλιέργειας μιας κουλτούρας ισότητας και συμπερίληψης σε ό,τι αφορά τους πελάτες της επιχείρησης. Ο σεβασμός της διαφορετικότητας των ατόμων που αποτελούν το κοινό μας, σε επίπεδο φύλου, ηλικίας, κουλτούρας, αναπηρίας κλπ., χρειάζεται να αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα κάθε υπεύθυνου και προοδευτικού οργανισμού, για λόγους που συνδέονται τόσο με την εταιρική του υπευθυνότητα και τη φήμη του, όσο και με τους υπόλοιπους επιχειρησιακούς του στόχους. Σε αυτό το εργαστήριο θα διερευνήσουμε τους πρακτικούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να κάνουμε την εμπειρία όλων των πελατών μας ασφαλή, εποικοδομητική και συμπεριληπτική σε κάθε βήμα.

Web design by Coppola Studio & Web development by Nevma