Splash_Services

Θεματικές επιμόρφωσης εργαζομένων και στελεχών

Άμεσες & έμμεσες διακρίσεις

Η δημιουργία ενός ισότιμου και συμπεριληπτικού περιβάλλοντος που σέβεται τη διαφορετικότητα αποτελεί ζητούμενο και στόχο για έναν αυξανόμενο αριθμό επιχειρήσεων και οργανισμών, ωστόσο οι άμεσες και έμμεσες διακρίσεις συχνά λειτουργούν ως εμπόδιο που μας εμποδίζει να φτάσουμε σε αυτό τον προορισμό.

Η δημιουργία ενός ισότιμου και συμπεριληπτικού περιβάλλοντος που σέβεται τη διαφορετικότητα αποτελεί ζητούμενο και στόχο για έναν αυξανόμενο αριθμό επιχειρήσεων και οργανισμών, ωστόσο οι άμεσες και έμμεσες διακρίσεις συχνά λειτουργούν ως εμπόδιο που μας εμποδίζει να φτάσουμε σε αυτό τον προορισμό. Σε αυτό το διαδραστικό σεμινάριο, οι συμμετέχοντες και οι συμμετέχουσες εξοικειώνονται με την έννοια της άμεσης και έμμεσης διάκρισης, μαθαίνουν να αναγνωρίζουν παραδείγματα τέτοιων περιστατικών, διερευνούν το νομοθετικό πλαίσιο γύρω από τις διακρίσεις και ανακαλύπτουν εργαλεία που μπορούν να τους υποστηρίξουν στην πρόληψη των διακρίσεων, στην αντιμετώπισή τους, καθώς και την υποστήριξη των ατόμων που τις υφίστανται.

Communications/ Marketing | Procurement | All employees | People Leaders | Customer experience | Γενικές Θεματικές DEI | HR
Συμπερίληψη στην εξυπηρέτηση πελατών

Καθώς αντιλαμβανόμαστε τη σημασία του DEI στο εσωτερικό των οργανισμών μας, δεν θα πρέπει να αγνοούμε τη σημασία της καλλιέργειας μιας κουλτούρας ισότητας και συμπερίληψης σε ό,τι αφορά τους πελάτες της επιχείρησης. Ο σεβασμός της διαφορετικότητας των ατόμων που αποτελούν το κοινό μας, σε επίπεδο φύλου, ηλικίας, κουλτούρας, αναπηρίας κλπ., χρειάζεται να αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα κάθε υπεύθυνου και προοδευτικού οργανισμού, για λόγους που συνδέονται τόσο με την εταιρική του υπευθυνότητα και τη φήμη του, όσο και με τους υπόλοιπους επιχειρησιακούς του στόχους. Σε αυτό το εργαστήριο θα διερευνήσουμε τους πρακτικούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να κάνουμε την εμπειρία όλων των πελατών μας ασφαλή, εποικοδομητική και συμπεριληπτική σε κάθε βήμα.

Communications/ Marketing | Customer experience | Γενικές Θεματικές DEI | HR
“Μα έχει προκαταλήψεις η τεχνολογία;”: δημιουργώντας ένα πραγματικά συμπεριληπτικό εργασιακό περιβάλλον

Η τεχνολογία, αν και θεωρείται ουδέτερη, συχνά δημιουργεί συνθήκες που ευνοούν
συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες. Στο εργαστήριο αυτό, θα εξετάσουμε πώς οι
τεχνολογικές εφαρμογές μπορούν να αποκλείουν ορισμένες ομάδες και πώς ο
ψηφιακός αναλφαβητισμός, ιδιαίτερα ατόμων από υποεκπροσωπούμενες ομάδες,
συμβάλλει στη διεύρυνση των ανισοτήτων στον εργασιακό χώρο.
Είτε εργάζεστε στον τομέα της τεχνολογίας είτε απλώς χρησιμοποιείτε τεχνολογικά
εργαλεία, μέσα από αυτό το σεμινάριο θα εντοπίσουμε μαζί τις προκλήσεις που
ενδέχεται να αντιμετωπίσετε στη διαδικασία λήψης αποφάσεων αλλά ακόμη και στις
προσλήψεις των ατόμων με διαφορετικά χαρακτηριστικά.Μέσα από πρακτικά
παραδείγματα, θα αναζητήσουμε τρόπους για τη βελτίωση της ψηφιακής πρόσβασης,
διασφαλίζοντας ότι η τεχνολογία εξυπηρετεί όλα τα άτομα ισότιμα.

All employees | People Leaders | Customer experience | Γενικές Θεματικές DEI | HR
Έμφυλες ταυτότητες, εκφράσεις και χαρακτηριστικά  

Η συγκεκριμένη δράση στοχεύει στην ενεργητική/βιωματική επαφή των συμμετεχόντων προσώπων με θέματα και προβληματικές που σχετίζονται με την έμφυλη ταυτότητα και ειδικότερα με τον εμπλουτισμό και τη διεύρυνση των οπτικών του φύλου/ισότητας για το σύνολο των έμφυλων ταυτοτήτων και εκφράσεων. Επεξεργάζεται θέματα φύλου, σεξουαλικότητας και στερεοτύπων, εξετάζει θέματα ορολογίας, αναλύει ζητήματα ομοφοβίας/τρανσφοβίας, καθώς και έμφυλης βίας προς ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα, με μια έμφυλη ψυχοκοινωνική θεώρηση. Τέλος, ενεργοποιεί στρατηγικές αποφυγής προσβλητικού – κακοποιητικού λόγου, καθώς και στρατηγικές αναγνώρισης και αντιμετώπισης φαινομένων ομοφοβικού ή/και τρανσφοβικού εκφοβισμού-επίθεσης, πάντα με απώτερο στόχο την αναγνώριση και αποδόμηση έμφυλων στερεοτύπων και προκαταλήψεων και τη δυνατότητα επένδυσης της εμπειρίας αυτής στην προσωπική, εργασιακή και κοινωνική πραγματικότητα των συμμετεχόντων και συμμετεχουσών.

Communications/ Marketing | All employees | Customer experience | Ζητήματα ΛΟΑΤΚΙ+ | HR
Ασυνείδητη προκατάληψη στην επικοινωνία με τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα

Πώς αποδομούμε τις μικρο-διακρίσεις (microaggressions) προς τα LGBTQI+ άτομα; Για ένα πραγματικά συμπεριληπτικό εργασιακό περιβάλλον που αποδεικνύεται φιλόξενο για όλα τα άτομα, χρειάζεται να αποδομήσουμε και τις ασυνείδητες διακρίσεις οι οποίες κρύβονται σε μικρές κινήσεις και εκφράσεις μας. Σε αυτό το εργαστήριο θα διερευνήσουμε τι ρόλο παίζει στις μικρες διακρίσεις η ελληνική γλώσσα και πώς μπορούμε να υιοθετήσουμε πιο συμπεριληπτικές συνήθειες και εργαλεία στην καθημερινή μας επικοινωνία.

Communications/ Marketing | All employees | People Leaders | Customer experience | Ζητήματα ΛΟΑΤΚΙ+ | HR
Συμπεριληπτική επικοινωνία προς άτομα με αναπηρία

Πώς επιτυγχάνεται η συμπεριληπτική ηλεκτρονική επικοινωνία στο εσωτερικό και το εξωτερικό της εταιρείας (email marketing, social media campaigns κλπ.), έτσι ώστε οι προωθητικές ενέργειες και η διαρκής επαφή με το κοινό μας να είναι προσβάσιμη για άτομα με αναπηρία; Μέσα από τεχνικά εργαλεία αλλά και το σημαντικότερο από όλα -το ενδιαφέρον και τη φροντίδα μας- υποστηρίζουμε τμήματα Marketing, Communications, PR και όχι μόνο στη διαμόρφωση μιας κουλτούρας συμπερίληψης σε κάθε στάδιο της επικοινωνίας.

Communications/ Marketing | All employees | People Leaders | Customer experience | Αναπηρία και μακροχρόνια ασθένεια | HR
Στρατηγικές και εργαλεία για την εξυπηρέτηση πελατών με αναπηρία

Η εκπαίδευση του προσωπικού στην εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και όλης της εφοδιαστικής αλυσίδας, για την παροχή προσβάσιμων προϊόντων και υπηρεσιών οδηγεί στην αύξηση του αγοραστικού κοινού και την ένταξη των πολιτών στην κοινωνία. Μέσα από αυτή τη βιωματική εκπαίδευση, τα άτομα θα αποκτήσουν τις γνώσεις και τα εργαλεία για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση ατόμων με διαφορετικών ειδών αναπηρία. Το σεμινάριο προσαρμόζεται πλήρως στις ανάγκες της εκάστοτε εταιρείας, υπηρεσίας ή προϊόντος Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα άτομα που ασχολούνται με την εξυπηρέτηση πελατών.

Customer experience | Αναπηρία και μακροχρόνια ασθένεια | HR
Διαχείριση πολιτισμικού σοκ

Το πολιτισμικό σοκ είναι το συναίσθημα αποπροσανατολισμού, αβεβαιότητας ή/ και άγχους που βιώνουν τα άτομα όταν βρίσκονται σε μια χώρα ή/και κουλτούρα που διαφέρει από εκείνη με την οποία είναι περισσότερο εξοικειωμένοι/ες. Αποτελείται συνήθως από 4 στάδια, τα οποία έχουν διαφορετική διάρκεια, ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν σε κάθε περίπτωση. Στο εργαστήριο αυτό θα ανακαλύψουμε τα στάδια αυτά, θα μάθουμε να αναγνωρίζουμε και να ερμηνεύουμε τα σημάδια της σύγχυσης αλλά και να πραγματευόμαστε τεχνικές διαχείρισης του σοκ, έτσι ώστε να μπορούμε να υποστηρίξουμε αποτελεσματικά κάθε μέλος μιας πολυπολιτισμικής ομάδας που ενδέχεται να το βιώσει.

All employees | People Leaders | Customer experience | Ζητήματα κουλτούρας | HR
Κατανόηση και διαχείριση νευροδιαφορετικών συμπεριφορών

Σε αυτό το διαδραστικό σεμινάριο θα ανακαλύψουμε τη δύναμη της νευροδιαφορετικότητας εξερευνώντας τους διαφορετικούς τρόπους σκέψης και εργασίας που φέρνουν τα νευροδιαφορετικά άτομα στους οργανισμούς. Εστιάζοντας στην εκπαίδευση των συμμετεχόντων και συμμετεχουσσών για το πώς να αναγνωρίζουν και να κατανοούν τις ιδιαίτερες συμπεριφορές και ανάγκες των νευροδιαφορετικών ατόμων που συνεργάζονται. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, θα γνωρίσουμε βασικές έννοιες της νευροδιαφορετικότητας, τους διαφορετικούς τύπους, τα οφέλη και τις προκλήσεις που προκύπτουν από τη συμπερίληψη νευροδιαφορετικών ατόμων στον εργασιακό χώρο. Θα θέσουμε τις στρατηγικές για την υποστήριξη της νευροδιαφορετικότητας, την καλλιέργεια κουλτούρας συμπερίληψης και σεβασμού για όλα τα εργαζόμενα άτομα με στόχο να χτίσουμε ένα εργασιακό περιβάλλον όπου η διαφορετικότητα είναι πηγή δύναμης και καινοτομίας.

HR | People Leaders | Customer experience | Ζητήματα νευροδιαφορετικότητας

Web design by Coppola Studio & Web development by Nevma